مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 21:022022-09-08اجتماعي

دروازه عاشقی| مردم از کمبودهای مرز چذابه می گویند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت آزادگان، ایمنی جاده ها و مسیر های منتهی به پایانه مرزی چذابه از جمله زیرساخت های بسیار مهمی است که سالانه فقط در ایام اربعین، مسئوولان و دستگاه های متولی را برای بهسازی و بازسازی آن به تکاپو می اندازد و چه بسا اگر مساله اربعین نبود این مسیرها یا به حال خود رها می شد و یا برای بهسازی در اولویت چندم مسئولان قرار می گرفت.

این در حالی است که جاده ای که به پایانه مرزی چذابه منتهی می شود یکی از مسیرهای ترانزیتی مهم استان به عراق بوده است که علیرغم این اهمیت، وضعیت مناسبی نداشته و رانندگان و مسافرانی که از این مسیر تردد می کنند همواره از وضعیت آن گلایه مند هستند.

  حرکت مشایه در شب با توجه به وضعیت جوی استان و گرمای هوا در طول روز، زائران ترجیح می دهند به جای روز،  شب ها اقدام به پیاده روی کنند اما نبود روشنایی در مسیر پیاده روی به ویژه مسیر سوسنگرد_بستان و بستان_چذابه همچنین جاده عبدالخان به بستان سبب شده مشایه تا سرشب به پیاده روی خود ادامه دهند.

تصادف با شتر به دلیل تاریکی یکی از زائران مشایه در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در دشت آزادگان، اظهارکرد: شب گذشته زائری که با خودروی شخصی خود به سمت چذابه در حرکت بود به دلیل تاریکی با یک نفر شتر تصادف کرد که شتر فوت شد و خودروی زائر آسیب زیادی دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| مردم از کمبودهای مرز چذابه می گویند

دروازه عاشقی| مردم از کمبودهای مرز چذابه می گویند